HÄRLIGA DAGAR

Efter en 12-timmars sömn var det till att hoppa i kläderna och möta Linnéa för ett stadsbesök. Vandrade av och an innan vi åt världens godaste sallad på Maché. Sedan blev det kaffe på Waynes. Elin tittade förbi en sväng också. Ses inte så ofta nu när hon valt plugget framför Biltema (bra val Elin). Efter kaffet blev det lite shopping. En lång skjorta, ett skärp och ett par knästrumpor kom med hem.

Nu tänkte vi se Beck. Imorgon ska jag till optikern på synundersökning. Hoppas jag inte har dålig syn. Fast jag måste kolla, eftersom jag har ont i huvudet så ofta nuförtiden. Idag har jag och Madde gjort en viss beställning också! :D

Now it's Becktime!

image163

image164
Jag och Lani är redo för en schleten hemmakväll!

Kommentarer
Postat av: matilda

Blev det glasögon! spännade, emn dyrt! lite jobbigt också men de kan va väligt snyggt. blir kul att få se när du komemr ner ;) pöss

2007-11-08 @ 20:45:29
URL: http://matildawiklund.blogg.se
Postat av: matilda

jag hade ju inget baatteri i min kamera så jag arh ju inga bilder :/ mli la upåp grymt fula bilde rpå mej när jag ser jättevinögd ut på varenda en . jag sak strypa henne när jag får tag på na :P hihi puss

2007-11-08 @ 20:46:37
URL: http://matildawiklund.blogg.se
Postat av: Läni

Lugn bara lugn Camil.. du va inte så farlig som glasögonorm ändå..riktigt fin faktiskt haha :D

2007-11-08 @ 20:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0