HARRIET POTTER

Besöket hos optikern i torsdags gick inte som jag hade hoppats. Synen var tydligen inte så bra, så nu sitter jag här i ett par runda fula glajjer och ser ut som en kvinnlig Harry Potter. Det är bara ärret i pannan som saknas. Ska ha dom här i två veckor och testa om jag kanske behöver starkare sen. Fast jag har dom bara när jag är hemma och ser på TV och så (när ingen behöver se mig). Optikern hade förståelse för att jag inte vill visa mig bland folk i dom här, med all rätt!  

Helgen har förövrigt varit mycket lugn. Har jobbat, umgåtts lite med Linnéa och lite med Anna. Ska jobba imorgon också innan jag är ledig på tisdag.
Imorgon har jag date med andra Linnéa. :D Promme eller film blir! 

 
image165

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0