HATE SPARRISSOPPA

Igår fick jag veckans chock nr 1 och idag fick jag veckans chock nr 2. Är inga större chocker som någon annan än jag och Linnéa skulle bry oss om, men ändå. Man blir allt förvånad ibland.

Lyckades avklara mördardagen på jobbet idag, men det var knappt. Har haft ont i magen hela dagen. Saken blev inte direkt bättre när det kom en gubbe och luktade sparrissoppa. Usch, jag hatar lukten av sparrissoppa! Självklart skulle han reklamera grejer också, så jag fick stå där i stanken i flera minuter. Åh herregud, vilka fjuttproblem hon har tänker nog många nu. Det tänker jag också när jag tänker efter. Men jag har faktiskt lite större problem också som borde lösas snarast...

Imorgon ska stadens gator avverkas med Linnéa. Men innan det ska jag njuta av en efterlängtad sovmorgon.

image161
En liten bild från vår promenad i söndags


HAHA nu kom jag på en rolig grej! När vi var ute och gick i söndags gick vi runt sandgrundsudden och såg något skit skumt. Någon hade dukat upp vid en ellåda (eller vad man nu kallar det). Helt stört. Kaffe var upphällt, men inte en människa syntes så långt ögat kunde nå. Var tvungen att ta en bild med mobilen!¨

image162 

Kommentarer
Postat av: matilda

vad har du fått för chocker? sluta göra mig nyfiken! :P

2007-11-07 @ 18:31:58
URL: http://matildawiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0