HELDAGSFIKA

Idag har jag och Linnéa avverkat den längsta fikan ever tror jag. Mötte upp henne på stan och gick raka vägen till Waynes. Anna skulle varit med också, men var tvungen att jobba TYVÄRR! Lani och Therese satt redan där, så det blev ett par ord med dom. Kul att se Therese på hemmaplan också. Linnéas kompisar Sara och Sofia tittade förbi en sväng ( och lite smått panik uppstod) och Lani joinade efter att Terran åkt hem. Kändes som vi satt där en evighet innan rastlösheten kom och vi lämnade våra platser.

Glömde skriva igår att jag fått förlängt vikariat på Biltema. Kommer jobba heltid minst till 6 januari. Gött i bött! :D 

image168
 

Kommentarer
Postat av: matilda

det är dåligt uppdatering på den här bloggen nuförtiden tycker jag ;) ses om två veckor ! pöss

2007-11-17 @ 21:13:49
URL: http://matildawiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0