INTRESSANTA GREJER

Tänkte bara skriva någonting, så att inte förra inlägget är det första man ser när man kommer in på bloggen. Kan nog glädja Lani en del tror jag.

Idag var typ segaste dagen ever på jobbet tror jag. 11 timmar kändes som 111 timmar. Griniga kunder = en grinig Cämil. Kunder som ska berätta för en hur man ska sköta sitt jobb = en ännu grinigare Cämil. Men imorgon slipper jag alla besserwissers, för då är jag tack och lov ledig.

Hoppas ni har anteckningsblocket i högsta hugg nu, så att ni kan anteckna detta otroligt intressanta och innehållsrika inlägg!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det kan jag absolut göra. Tänk på hur du vill att den ska se ut, lite förslag på färger å vad du vill ha för nåt på headern där uppe, så ska jag nog kunna ordna det :)

2007-11-21 @ 14:20:25
URL: http://annimoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0