LÄNGRE HÅR OCH PARTY

Oj oj oj, nu är det dålig uppdatering här. Har haft lite fullt upp på sista tiden. På ett bra sätt! :D

I fredags efter jobbet åkte jag direkt hem till goa Karin på Sommaro för att sätta i löshår. Har gått och funderat lite fram och tillbaka på det där ett tag nu, men bestämde mig tillslut för att få tummen ur. Blev skitnöjd! Tack Karin! :) Det enda är att det var jorden plåga att sova natten efter. Shit vad ont jag hade i huvudet! Men ska man vara fin får man lida pin. Och led gjorde jag.
Efter detta bar det av hem till Lani för Idol och hårfärgning (av Lanis hår). Spenderade hela helgen hos Lani. Skitmys.


image170
Sådär långt hår har jag nu :D

Igår tog jag, Lani och hennes bror en sväng på stan. Shoppade lite smått och gott och käkade wok. Sedan åkte vi hem för powernap och festfix. Lockade håret i timmar, vilket gjorde att maten blev en mindre katastrof. Linnéas bror och kompis fick snällt gå till pizzerian efteråt för att blir mätta. Stackare! När allt var klart åkte vi till andra Linnéa på Herrhagen för förfest/fotboll (i den mån det gick att koncentrera sig). Sedan bar det självklart av till Nöjes för dans i massor. Var en riktigt lyckad kväll! :D

image171

image172

image173

image174

image175

Haha sista bilden är verkligen skithemsk. Men jag la upp den ändå. :D




Kommentarer
Postat av: Anna

Du blev så himla fin i håret. Hoppas det löste sig igår och att du kom hem på ett eller annat sätt :D

2007-11-18 @ 17:45:20
URL: http://annimoll.blogg.se
Postat av: Emelie

jätte fin i så långt hår. visst är det lite kul med löshår ;) hur sitter det fast? trens? puss

2007-11-18 @ 17:54:27
URL: http://carlssonemelie.blogg.se
Postat av: Lani

hahaha skitroligast blogg Camil haha :D

2007-11-18 @ 18:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0