Ordförande i klantarnas riksförbund!

Jag är så himla klantig! Jag hade lite bråttom igår när jag bokade biljetterna till Göteborg. Tänkte att det var tisdag igår och bokade biljetterna för FEL DAG! Både dit och hem. Smart Camilla! Som tur var råkade jag och Theresia diskutera vilka datum det är till helgen och jag kom på mitt misstag. I jordens panik åkte vi till tågstationen och en snäll själ som jobbade där fixade så jag bara behövde betala mellanskillnaden mellan dom nya och gamla biljetterna. Han gjorde ett undantag för mig sa han. Tur det. Hade inte vart så kul att min slarvighet gjort att jag fått betala för fyra resor istället för två.

Theresia hämtade mig idag och vi åkte ut till IKEA. Blev en snabb genomgång innan vi tog en liten runda på Bergvik också. Sedan åkte vi in till stan för fika men Ämil, Anna och Anna. Det var trevligt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fy fan vad du är snygg på profilbilden :D

2007-11-27 @ 22:19:56
URL: http://annimoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0