SAMMANFATTNING AV HELGEN

Då ska jag försöka sammanfatta helgen nu då. Var alldeles för trött igår för att ens orka sitta upprätt.

I fredags mötte jag upp Matilda på Bergvik för systemet och maxi. Slog nog rekord i antal varor på systemet den dagen tror jag. När Emelie slutat på Ikea hämtade hon upp oss och vi styrde hem till Matilda. Agni joinade sen också och det blev tacos och Idol innan Matilda skjutsade hem mig till min efterlängtade säng.

image158

Klockan 07.30 på lördagen ringde väckarklockan. Upp och hoppa. Jag och Matilda skulle hjälpa till och bygga scenen till Lars Winnerbäcks konsert. Och det gjorde vi. Vi sprang fram och tillbaka som två siamesiska hantlangare och gjorde allt som vi blev tillsagda. Tungt var det. Jag har t.o.m träningsverk nu. Jag förstår att byggarbetare är muskulösa. Efter detta cyklade vi helt utslagna hem till Matílda för film/powernap. Sen var det hem till mig för lite uppfräschning. Linnéa, Emelie, Cissi, Emma och Agni anlände och festen kunde börja. Efter pizza, trängsel på badrummet och dans både högt och lågt var vi i full gång. Tittade in en minut eller två hos Daniel innan vi åkte till Nöjes. Efter en hemgång efter den andra återstod bara jag och Linnéa. Vi dansade och hade riktigt kul. Resten är redan historia...

Igår var den segaste dagen på länge. Jag och Linnéa tog en härlig promenad i stan. Sen åkte vi hem till mig, la oss i sängen och somnade pladask båda två. Åkte sen rill BK och köpte fet bakfyllemat. Mumsigt! Såg på Beck också, men jag såg max 10 minuter av filmen, eftersom mina ögon vägrade hålla sig öppna. När klockan närmade sig 20 var det godnatt för min del.


image153
Jag och Matilda dansar i soffan

image154
Cissi, Agni och Emelie

image155
Emelie, Matilda och Linnéa med allt man behöver

image156
Smile!

image157
Linnéa och Matilda

image160
Dance everybody :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

mr ironi är sötast i sthlm och jag tror du kan lista ut resten själv;)

2007-11-05 @ 21:26:06
URL: http://metrobloggen.se/systerdekadens
Postat av: Lani

Usch va kul de va i helgen Camil..o resterande början på veckan med..jag döööööör hahahaha ;D ah du fattar :P hörs imorrn,pusselipuss

2007-11-05 @ 22:22:06
Postat av: Uilleso

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2008-04-15 @ 13:15:29
URL: http://uilleso.blogspot.com
Postat av: Olayvonne

Very interesting & professional site. You done great work.

2009-07-16 @ 07:48:53
URL: http://olayvonne.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0