Stalker

Den här helgen har varit helt sjuk. Har hänt massa konstiga grejer på en gång. Allting började i fredags på jobbet när Karl-Petter från Bonde söker fru handlade av mig. Jag och Nina blev helt crazy och skrattade bort resten av dagen. 

Igår skulle vi ha lite "kassakul" på kvällen. Vi skulle spela bowling och äta efteråt. Men eftersom några blivit sjuka ställdes det in. Istället åkte jag och Elin hem till Nina för pizza och vin. Det blev hårfix, smink och pimpling (eller säger man pimpel?) av vin. Sedan bar det av till Nöjes där det som vanligt blev dans tills svetten rann. Jag och Elin tappade bort Nina ett tag, då får jag ett sms från henne: "Camilla Karl Petter!" Jag trodde hon skämtade med mig eftersom vi pratat så mycket om att det vore "coolt" att se honom på Nöjes. Men icke. Där stod han minsann och shakade i schlagerbaren! Två gånger på två dagar alltså, rätt höga odds på det! 

Var sjukt gött och vakna imorse och märka att den mördande huvudverken jag hade igår var som bortblåst. Det var faktiskt med lätta ben jag satte mig på cykeln och cyklade till jobbet imorse.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, de va lite ballt att han var där faktiskt, fast ännu mer ballt att han hade handlat av dig.. Det är status det ;P Ses imorgon!!

2007-11-25 @ 22:03:20
URL: http://annimoll.blogg.se
Postat av: ELLE

tråkig utgång i lördags hehe =) cämil m sitt hollywoodsvall hihi.
så det gick ok att jobba på söndagen ändå.. jag va inte heller ngt bakfull. VÄLDIGT KONSTIGT! kraam hörs i veckan!!

2007-11-26 @ 09:11:33
Postat av: matilda

ooh
nice backgruond baby!

2007-11-26 @ 20:40:26
URL: http://matildawiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0