ÄNTLIGEN...

...är jag ledig! I en dag. Kändes sjukt jobbigt att gå upp imorse. Jag är van att när jag jobbat söndag så är jag ledig måndag. Men icke nu inte.

Vi gick på filmen "Supersugen" igår. Weird film får jag lov att säga. Men ändå lite kul. Var kul att träffa brudarna iaf. :D

Fick nyss värsta känslan att att jag hade läxor att göra. What?! Jag har ju inte pluggat på ett och ett halvt år snart. Ibland är man allt konstig. :P Och flummig, som nu typ!

Snart kommer Linnéa hit. Då blir det lite spa/filmkväll. Nice det. Men först är det mattajm.

See Ya!


image122
Jag, Linnéa och Ämil i Denver 

Kommentarer
Postat av: Mikaelline

Enjoy your website very much. Good job!

2009-03-18 @ 11:31:48
URL: http://mikaelline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0