FIVE WONDERFUL WEEKS

Planeringen gick bra för mig och Ämil igår. Jag vet inte om vi kom fram till så mycket egentligen. Men vi lyckades iaf dra ner på de beräknade kostnaderna REJÄLT.
Som det ser ut nu kommer vi vara i Thailand i 5 veckor och bo på två olika ställen. Alla ger oss rådet att inte boka hotell innan för att spara mycket pengar, så vi får väl göra det då. Även om jag och Ämil är planerarna nr 1 och 2 som vill ha allt klart för oss in i minsta detalj. Så det kommer vara med hjärtat i halsgropen jag sätter mig på flyget till Bangkok den 11 februari!

Började jobba klockan 15 idag. Var skitgött. Då hann jag damma på mitt rum innan. Det märktes att jag inte hunnit det på ett tag. Tur att jag inte haft någon allergiker på besök.
Efter jobbet hade vi möte om ett nytt schema. Vi ska tydligen börja rotera lite nu, så att vi i kassan också får vara på golvet och plocka varor. Låter väldigt bra tycker jag. Fast jag kommer nog vilja gömma mig när jag plockar på bilavdelningen. Jag kan ju inte ett skit om dom grejerna. "Vänta, jag ska gå och fråga" kommer vara de orden jag ständigt kommer använda.

Imorgon är jag ledig. Men jag ska gå och lägga mig nu ändå tänkte jag. Jag har blivit så duktig på att gå och lägga mig i tid på sista tiden. Kan ju bero på att det inte finns något som är bättre än att ligga under täcket när det är mörkt och kallt ute!

image152
Sådär glada kommer vi vara i Thailand :D

Kommentarer
Postat av: Läni

mmm du ska veta att den va ÄCKLIGT god Camil :D
nej man kanske borde lägga sig ;)
Godnatt Camil...
Camil?....
heh skit it då :D

puss på dig goding

2007-10-29 @ 23:45:45
Postat av: Emelie

hej, jo de var ett tags sen. om vi kan gå ut på fredagen så kan jag hänga med. lördag är lite svårare för mig. matilda kommer ju ändå inte in på nöjes ;) nu ska ja iväg o jobba. puss

2007-10-30 @ 10:42:05
URL: http://carlssonemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0