HÖGKLACKAT

Idag har jag varit på stan med Linnéa. Hemskt kul att hon är hemma igen! Som vanligt kunde jag inte gå runt och bara TITTA, utan jag fick med mig 2 stora påsar hem. En innehållande en jacka och en innehållande ett par stövlar. Egentligen vill jag spara. Men jag "behöver" faktiskt det där.
Skorna var högklackade. Jag som nästan aldrig brukar gå i det. Jag är nog lång ändå tycker jag. 

image115
Dom stövlarna köpte jag :) Fina va?



         
Jackan är röd, men det är den modellen som det är på den vita. Därför la jag in båda.



Nu ska jag snart sova. Eller inte än kanske. Börjar inte förrän kl 14.00 imorgon. Det var väldigt längesen jag började så sent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0