HÖST

Nu är det verkligen höst ute, vare sig man vill det eller inte. Det är ju svinkallt när man cyklar till och från jobbet. Fattar inte riktigt hur jag ska kunna genomlida kylan i vinter.

Måste bara berätta om en lite rolig grej som hände på hockeyn igår.
Några rader nedanför oss satt det en kille som såg väldigt bra ut, bakifrån och i profil iaf. Jag, Linnéa och hennes mamma satt och väntade på att vi skulle få se honom framifrån. Efter ett ganska långt tag satte han upp handen på axeln. Han hade ring. Damn it också. Där försvann den chansen. Men det var inte allt. Typ en minut efter denna upptäckt börjar han smeka den som satt bredvid på ryggen och i nacken. Till saken hör att hans bänkgranne var en man...Oj då!

Nu är jag ledig helgen. Skönt. Imorgon ska jag umgås med den underbara Linnéa. Vi har lite beslutsångest för vad kvällen har att erbjuda. Men det kommer ordna upp sig fint tror jag.
Nu är det Idol som gäller. Go Amanda!


image123
Var tvungen att ta ett kort från mitt fönster en morgon i veckan. Det lyste så himla fint i trädet. :P Syns kanske inte så bra här men....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0