LANDET

Vi hade riktigt kul i lördags. Första partykvällen med Linnéa sen hon kom hem från USA. Förfestade hemma hos Ämil innan vi fick skjuts av snälla Henrik till Nöjes. Där var det dans och borttappningar om vartannat. Fast kul hade vi! :D

Dagen igår tillbringade jag hos min kusiner i Kil. Där får man känna på livet på landet minsann. Kossor i massor, katter och hundar ser man vart man än tittar. Tänkte göra min moster Yvonne lite glad här nu och lägga in lite bilder från igår. Jag var nämligen djurpapparazzi med mobilen igår.

image118


image119


image120


image121

På kvällen igår åkte jag till Ämil och såg på film. Nice att ses i nyktert tillstånd också. ;)
Idag fick jag reda på att Jane, som är sjukskriven på Biltema, kommer vara sjukskriven minst en månad till. Så nu kan jag andas ut ett tag till, eftersom jag kommer få hennes tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0