LITE UPPDATERING

På den här bloggen händer det, som ni ser, väldigt mycket intressant. Tänkte iaf göra veckans uppdatering nu då...

Igår kväll samlades jag, Lani, Anna, Ämil och Elin hemma hos mig för lite fördrinkar och girltalk. Var skitmysigt! Blev väl kanske lite väl mycket drinkar med tanke på att jag började jobba kl 10 idag och jobbade till 20.15.
När klockan hade tickat en bit bar det av till Arena och studenttorsdag. Var riktigt kul där också. Dans hela kvällen så att fötterna, minst sagt, värkte. Synd bara att man inte såg så mycket av alla...Sedan kom jobbångesten och det dåliga humöret. Tack och hej sa jag och vände på klacken. Fort hem och sova. Fick kanske sina konsekvenser. Hoppas det inte är några hard feelings nu bara...

Imorgon blir det jobb. På kvällen ska jag och Moder jord hem till Linnéa och hennes mor för girlsnight. Tyvärr kommer det inte bli särskilt romantiskt eftersom jag och Linnéa kommer sjunka in i fotbollen, med allt vad det innebär av svordomar och annat! Em-kval, Sverige-Lichtenstein imorgon!

Nu ska jag se avgörandet i Idol. Sen blir det natta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0