LÖRDAG (OCH SÖNDAG)

Igår kväll var som sagt jag och Moder jord hemma hos Linnéa. Vi käkade gott, drack vin och tittade på fotboll. Yeeeey, Sverige vann. :D Efter ett tag bestämde jag och Linnéa oss för att, helt oplanerat, dra till Nöjes. Fick skjuts av Linnéas bror Daniel både dit och hem. Thaaaankzzz Daaan. :D Efter att ha stått i kö till bankomaten i evigheter, i sällskap med tre boforsingar, kom vi finally fram till Nöjes. Och där var det oväntat mycket folk. Det var skitkul att shaka lite ass sådär på småtimmarna. Sedan var det Hej då till Emil, som ska till Kanada, och sedan hem och sova.

Jobbade idag. Ska snart på bio med Ämil och Theresia. Theresia åker till Afrika imorgon hon. Skulle ljuga om jag säger att jag inte är avundsjuk. Shit, vad alla åker bort. Men till våren, då jävlar ska inte jag heller sitta och häcka i Karlstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0