MOLLY

Åkte som sagt till Linnéa igår kväll för tacokväll. Var riktigt mys med tacos, glass och TV. Linnéas nya soffa var riktigt go att kura ner sig i. Men vi var faktiskt lite duktiga också. Vi GICK hela vägen till Hagahallen och handlade (kanske 500 m :P ) grejerna till maten. Lite pluspoäng där faktiskt. Inte för att det på långa vägar räcker med tanke på allt vi åt, men ändå. 

Jobbade idag och jobbar imorgon. Mördardag imorgon också. Jobbar 8.30-19.30. Usch och fy säger jag!! Men sen är jag ledig två dagar igen.

Tog en promenad med Moder jord, Daddy cool, grannarna och andra grannens hund igår också.
Jag är enda anledningen att det inte finns någon hund i det här huset. För mycket jobb och för mycket hår tycker jag och än så länge har dom lyssnat (efter hot om att jag kommer flytta om det kommer in en hund i det här huset). Därför ska Moder jord alltid anmärka när jag går i närheten av djur. Hon var t.o.m tvungen att ta kort igår.

image126
Dom är faktiskt söta när andra äger dom.

Kommentarer
Postat av: emelie

cämil är sötare än hunden

2007-10-27 @ 15:47:58
URL: http://emeliekindwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0