ÅTERFÖRENINGAR

Jag har värsta bloggtorkan. Jag vet inte vad jag ska skriva om. Jag kan ju nämna att jag fick ett schema för nästa vecka idag, så nu har jag jobb en vecka till iaf. Återstår att se hur mycket det blir sen...

Jag och Ämil har bokat biljetter till hockeyn på lördag också. Första hemmamatchen för året. Färjestad-Mora. Det ska bli riktigt nice.
Sedan har jag gjort en "liten" bokning till. Jag och Anna har bokat en resa till, tror det eller ej, Indien. Skit spännande. Känns som att det kommer bli av nu också. Vi skulle ju till Gran Canaria först, men vi vill ha värme. Så därför är det Indien som är preliminärbokat. Två veckor, all inclusive. Ska tydligen vara rena paradisstränderna där också. Jag tror vi kommer gilla det A LOT!!! :D

Helgen som kommer är återföreningarnas helg.
Matilda kommer hem från Göteborg över helgen. Ska bli skitkul. En stund hoppas jag vi ska hinna ses iaf. Varje minut med henne är värdefull tycker jag. :)
Sedan kommer det overkliga ske. Min kära Linnéa som befunnit sig i staterna kommer hem på söndag. Jag får rysningar och gåshud bara av att tänka på det!


image109
Vilket mästerverk. Lite nördigt kanske. Men jag är nöjd med resultatet. Det tog lite tid att skapa detta vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: matilda

mmmm sötunge. ses snart!!

2007-09-27 @ 09:55:54
URL: http://matildawiklund.blogg.se
Postat av: Emelie

heej, jag fick jobbet på ikea :D fick reda på det idag :D

2007-09-27 @ 22:23:07
URL: http://carlssonemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0