IT'S OVER

Nej, nu får det vara slut på allt depp. Det är ju ingenting som blir direkt roligare för att man deppar. Okej, det är mycket som är skit just nu, men vafan, man får vara glad åt det man har istället!

Att jag blev uppsagd på jobbet innebär ju inte döden direkt. Jag bor ju fortfarande hemma och har ju inte massa utgifter att betala. Alltså klarar jag mig ändå. Nu är det ju bara till att söka nya jobb. Även om jag inte tror att det är helt kört på Biltema. Jag blev lovad första tjing på alla extra tider som kommer finnas. Jag har ju jobbat där i nästan ett år nu och har därmed fått erfarenheter. Dessa kommer ju hjälpa mig när jag ska söka nya jobb! I värsta fall, och då menar jag verkligen VÄRSTA fall, får jag väl börja jobba på sjukhuset igen...

Hade en mycket trevlig dag med Ämil igår. Tog oss först en tur i stan. Var tvungen att köpa nya mjukisbyxor, eftersom mina skönaste på något mystiskt sätt försvunnit...Det var riktigt trevligt. Det var första gången på länge som man skrattade mycket och från hjärtat (nu blir vi djupa här :P). 
Sedan på kvällen så kollade vi på "Se upp för dårarna" (riktigt bra film) och "Playa del sol". Det var en dag med mycket skratt. Det är sådant som får en att må bra. Och det får en att inse att man tjänar inte ett skit på att gå runt och deppa. Så nu kör vi. Let's have some fun!! :D 

Så nu har djupa Cämil varit igång här. Stackars er som orkar läsa den här bloggen. Kan ju inte vara särskilt givande. Men vafan, det bjuder jag på!!

image91
Hahah fy fan vilken vidrig bild, tagen med Ämils mobil. Men man måste få skratta ibland också!



image92
Här är Ämil i en lite annan skepnad också!



image93
Och här är en annan som gör mig glad ;D Lite stor bild, men jag vet inte hur man gör den mindre :P


image94
IDAG ÄR DET EXAKT TVÅ VECKOR KVAR TILLS HON ÅTERVÄNDER FRÅN STATERNA OCKSÅ :D



 


Kommentarer
Postat av: Emelie

hej vännen, har inte kollat din blogg på några dagar. shit, de med jobbet vad tråkigt. jag som också söker jobb täkte faktiskt imorse at jag kanske skulle höra med dig om de sökte personal på biltema. tänkte de kunde va kul o jobba tillsammans. :) men men jaha då var vi båda arbetslösa. jobbar ju extra på pressan men inte så mycket som jag vill. tråkigt att bara vara hemma. lycka till! puss

2007-09-18 @ 12:18:23
URL: http://carlssonemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0