LARSA

Känns mycket bättre med allt idag. Det var väldigt skönt att prata med Ämil igår. Även om samtalsämnet inte var det roligaste var det iaf skönt att prata lite. :)

Imorgon är jag ledig. Då ska jag och Anna ta en tur på stan och fixa Winnerbäck biljetter. Kunde dom inte hitta något mindre ställe än Sundsta idrottshus att hålla spelningen på? Känns inte som att det kommer bli så bra stämning där, men vad vet jag...
Ransäter förra året var sååå bra!! Älska Winnerbäck en sen, solig sommarkväll i de värmländska skogarna. Det var dagen då jag, Ämil, Anna och Sofie umgicks med kåkfarare (visade det sig). Men det var inte så farligt. Dom hade bara rånat något ställe!! Shit, jag höll på att skita ner mig när dom berättade det. Stackars Anna som fick köra runt på dom också!!


image90

Detta är grabben med stort L det!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0