NYKTER?

Idag fyller min käre vän Theresia 20 år! GRATTIS GRATTIS får man säga. :)

Jag har uppfyllt mina ord. Den här helgen blev den lugnaste ever. Förutom jobbet har jag inte lämnat hemmet en enda gång. Skönt! Har fått mersmak och bestämt mig för att försöka vara nykter i iaf en månad nu, tills min kära Lani kommer hem. För då blir det partaj. Men vi får se hur det går...Jag och stå emot utekvällar går ju inte riktigt ihop...

Imorgon är jag ledig och tänker fortsätta på den lugna banan. En förkylning har nämligen etsat sig fast vid mig. Den vägrar att försvinna och den vägrar att bryta ut helt...

Är grymt sugen på att åka till Göteborg och hälsa på Matilda och Erik nu. Vi får se vad framtiden har att erbjuda!

Kommentarer
Postat av: matilda

Det låter som en grymt bra idé tycker jag! ;) ring så planerar vi in nåra dagar vettja :D

2007-09-10 @ 16:01:01
URL: http://matildawiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0