VARFÖR KAN INTE RÖTTERNA HÅLLA SIG UNDER JORDEN?

Imorse var jag ute och sprang. Och helvete, rent ut sagt, vad jobbigt det var! Märks att man är ur form. Matilda kan du fatta hur vi orkade vårruset? :P Fick typ blodsmak i munnen idag t.o.m.! Det kan tilläggas att jag snubblade på en rot och höll på och slå ihjäl mig på köpet också.
Det var t.o.m. sol imorse ju. Men det blev det ju ändringar på sedan då, tyvärr! Regn, regn, regn, that's Sweden!

Anna kom hit idag också. Det var trevligt i det otrevliga. Chock var dagens huvudord för mig! Och glädje också faktiskt (fast inte över det)! Jag är på så himla bra humör. Det var någon välkommen energi som kastade sig över mig igår. :D Hoppas det håller i sig. Men det tror jag. Det känns så. Har ju så mycket energi så jag inte vet vart jag ska göra av den.

image95
SSS, suddig, seriös och solig bild :P Haha noobvarning där!

Kommentarer
Postat av: matilda

hihi. SÖT! nu sak jag fanimej börja träna. jag ska få fina muskler och fast rumpa! meheee

2007-09-19 @ 22:54:38
URL: http://matildawiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0