Inte helt frisk

Jobbade helgen som var, men det hindrade mig inte från att gå ut och skaka lite rumpa i lördags. Jag, Lani, Linnéa och Mats var hemma hos Lovisa och hade det trevligt. Spelade Nintendo Wii. Det var ju skitkul. Tänk om man var så duktig på bowling i verkligheten. Kanske var det den stoooora inlevelsen som gjorde att man var så bra. Avslutade kvällen på Nöjes med dans så att svetten lackade (som vanligt)!

Det var inte riktigt lika kul att vakna upp igår. Led av sjukdomen Bakis Smellus (tror det är så man stavar det), som Ämils mamma skulle uttryckt det. Men efter en treo kunde jag iaf ta betalt av kunderna, även om nävarna var lite skakiga. Efter jobbet åkte jag hem till David. Det var ingen pigg flickvän han fick ta emot vill jag lova...

Började jobba kl 8 imorse, men min mage och jag är inte riktigt överens idag, så min lilla pärla Elin hoppade in istället för mig, så att jag kunde åka hem. Sov några timmar och nu sitter jag här och har jordens ångest över att jag inte kan gå ut i det underbara vädret. Men med tanke på att det är jobbigt att stå upp är det nog inte så stor idé att gå ut heller. Jag avundas dig Lani, som just nu sitter i stan och fikar järnet.

Kollade, pga uttråkning, igenom lite bilder förut och hittade den här (inte så vackra) bilden på mig och Matilda.

image245
Nu får du allt ta att komma hem snart igen, du saknas här!


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling här: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas du har en fin dag!

2008-04-21 @ 17:45:30
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Matilda

Hihi, alltid skönt att höra! Verkar dock svårt att komma hem
innan sommaren ;/ Du får palla dej ner hit igen ;)

2008-04-21 @ 20:07:04
URL: http://matildawiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0