Stackars barn, jävla gubbe!

Jag blir så förbannad! Hur fan kan man plocka upp en tioårig tjej, mörda henne och sedan gräva ner henne?! Det har varit så mycket i media om Englas försvinnande nu att man själv känner sig involverad. Jag, och många med mig, hade inte gett upp hoppet om att hon var vid liv och när man sedan får reda på att den sjuka människan dödat henne blir man arg, ledsen och uppgiven. Vart ska det här sluta när föräldrar inte ens ska kunna släppa ut barnen själva längre? Usch, säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Maximilianirene

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2009-08-21 @ 08:59:09
URL: http://maximilianirene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0