Skolstart!

Då har jag börjat skolan då. Känns lite konstigt att plugga igen, det var ju ett tag sen sist. Det känns som jag inte kommer ihåg hur man pluggar till ett prov/tenta, men det lär nog lösa sig automatiskt när man väl sätter igång.
Klassen verkar bra och programmet känns jätterätt! Jag tror att det här kommer bli riktigt kul, även om det kommer vara sjukt mycket att göra redan från början. Men det är kul och intressanta saker att lära sig, så jag hoppas att det kommer gå bra.

Det kan hända att det inte kommer bli uppdateringar på bloggen så ofta nu, men ni är ju vana. Ska försöka kladda ner något när jag har tid och ork.

Nu ska jag sova för imorgon ringer klockan långt före det att tuppen gal.

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0