Äntligen fredag

Nu har jag klarat av tentan och jag tror det gick bra faktiskt. Känns gött! Nu kan jag slappna av och inte tänka en sekund på skolan i helgen.

Ikväll blir det idol med Lani. Jag tycker det är väldigt svårt vem som ska åka ut nu. Jag har hejat på Kevin och Alice ända från början, men nu tycker jag att Robin har blivit bra också och Alice har börjat dala lite. Det är svårt det är. Som tur är är det ju inte jag som ska bestämma vem som ska vinna.

Imorgon är det som sagt dags för Annas 20-års fest. Det blir grejer det. Ska dock tänka lite på vad jag gör, för att inte slösa bort hela söndagen...

David ska åka till sina föräldrar i helgen, så jag får sova ensam. Jag tycker det är skit svårt att somna när inte han är bredvid nu när jag har blivit så van att alltid ha honom bredvid mig. Så med andra ord, jag kommer att sakna honom!

Ha en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Lani

tack för världens mysigaste kväll :D

2008-12-05 @ 23:21:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0