Ett litet break

Åååh vad drygt det är att plugga dagarna i ända. Jag blir så rastlös och kan inte koncentrera mig. Känns som att jag kan det mesta, samtidigt som det känns som att jag inte kan någonting. Bra blandning där tycker jag.

Som tur är har jag roligare saker att göra på kvällarna. Igår var jag på ljusparty hos Linnéa och hennes mamma, imorgon ska jag träffa Anna i kvällningen och på fredag ska jag och Lani se på Idol (och fira att jag förhoppningsvis klarat tentan). Så bara så du vet Lani, så får du fira (sörja) med mig! :D På lördag ska Anna ha 20-årsfest också. Tjohooo, vad mycket roligt jag har att se fram emot nu.

Ikväll ska jag och Nina på spinning. Med tanke på utebliven träning den senaste tiden lär det bli en MYCKET ansträngande aktivitet.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ah men då ska det fan firas.. både det ena och det andra! :D

Vet att du inte behöver oroa dig det minsta över tentan..

..och kör hårt ikväll!

:D

2008-12-03 @ 14:58:28
URL: http://linneaclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0