Hockeynight

Tjoooo!

Nu var det ett tag sedan jag bloggade igen. Jag kan skylla på att vi börjat med en ny kurs i skolan, så jag har varit tvungen att plugga väldigt mycket för att sätta mig in i den. Jätterolig kurs!

Igår hade David uppspel med sin ensemble på universitetet, så jag var där och tittade. Dom var jätteduktiga!! Efteråt åkte vi till vedugnen och åt med Davids föräldrar, bror och kompis. Shit, vilken god mat dom har där!

Ikväll ska jag och Lani på hockey. Det ska bli så kul! Jag har inte varit på en enda match den här säsongen, så det är faktiskt dags nu. Färjestad-HV71 lär inte bli en dålig match heller.

Nu ska jag gå ner och fortsätta att hjälpa mamma med lussebullsbaket.

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Fröken N

fy f'n fy fy fy

2008-12-11 @ 22:38:11
URL: http://ninahardin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0