Julhelgen

Då var den långhelgen över då!
Julafton var lite stressig till en början, men ändå väldigt bra. Fick mycket bra julklappar och åt god mat. På juldagen var jag hos farfar i Örebro på dagen. När jag kom hem fixade jag till mig lite och åkte till Anna. Där var det förfest. Matilda och Emelie kom efter ett tag också. Vi blev riktigt många till slut och kul var det. Senare gick vi till Nöjes och skakade rumpa ända till stängning.
På annandagen skjutsade mamma och pappa mig till David i Lysvik hos hans föräldrar och där har jag tillbringat helgen. Vi har knappt gått utanför dörren.

Imorgon är det jag som måste plugga som bara den. Har väääldigt mycket att ta igen nu känner jag.

Sov gott!



Gammal bild på mig och Matilda, som förövrigt åkt till Brasilien idag. Ha det superbra och var rädd om dig min vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0