Girls night out

Nu har några dagar gått och jag har inte haft tid att slå ner arslet framför datorn. I torsdags var det alla hjärtans dag (om någon mot all förmodan missat det) och jag och David åt pizza och kollade på film. Jättemysigt verkligen!

image221
Du är bäst



Igår var jag i Örebro med mor och far och hälsade på farfar. Det var jättelängesen jag var där, så det var kul. Jag och Anna hade bestämt att vi skulle sitta hemma och se på melodifestivalen och OC på kvällen. Men när Nina ringer och är partysugen börjar även mina partynerver att darra, så vi bestämmer att det blir förfest hemma hos oss. Lani, som egentligen skulle vara fast i Sunne, joinar också. Det blir vin, Likör 43 och lite för mycket Minttu innan klackarna styrs mot Nöjes. Kvällen blev riktigt lyckad måste jag säga!

image222

image223

image224


Idag har jag och Lani varit jätteduktiga och dammsugit, dammat och skurat lägenheten. Det behövdes vill jag lova, eftersom vi i stort sett levde i en sandlåda!
Nu ska vi ta en promme och handla lite, sen kommer Anna hit och OC blir.

Kommentarer
Postat av: Albinalice

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2009-02-04 @ 08:16:36
URL: http://albinalice.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0