Lysvik och Nöjes

Tänkte att jag skulle försöka sammanfatta lite vad jag haft för mig dom senaste dagarna.
I onsdags var ju jag och Lani på Mongolian steakhouse. Åt alldeles för mycket mat att folk tittade och skrattade oss hysteriskt igenom middagen. Tvättade ju också och tvätten var som vanligt sjöblöt när vi skulle ta upp den. Fan, vad gör vi för fel?! Det står att fläkten i torkrummet ska stänga av sig när kläderna är torra, men det stänger ju av sig fast dom är blöta. Det är ju inte så kul att hänga kläder över varenda stol, dörr och garderob i lägenheten!

I torsdags hämtade David mig efter jobbet för en tur till Lysvik där hans föräldrar bor. Åkte i den värsta snöstormen och trots en incident kom vi fram tillslut.
I fredags tog vi en promenad i slasket och sedan bara tog vi det lungt med godis och semlor. Käkade tacos med mor, far och bror på kvällen. Mycket trevligt. :)
Igår var det återigen dags att ge sig ut på de snöiga vägarna för återresa till Karlstad.

När vi kom hem var det bara att byta om och fixa till sig lite och sedan iväg igen. Hem till Jenny innan jag och Nina satte oss i taxin till Nöjes. Där väntade resten av kassapersonalen på Biltema. Det blev bowling och buffé. Mycket kul och mycket gott. Jag och Nina stannade kvar på Nöjes. Korten drogs flitigt och tillslut hade vi tagit jordens omväg in till stan för fyllemat!!

Nu väntar jag på att Anna ska komma hit. Mamma och pappa kommer och hämtar oss för att fixa lite grejer.

Lägger in två bilder från i onsdags.

image217


image216

Kommentarer
Postat av: nea

va snygg du blev i håret :D
ses imorn ;)

2008-02-03 @ 20:42:25
URL: http://metrobloggen.se/systerdekadens
Postat av: Emelie

håret blev verkligen super fint!!!

2008-02-12 @ 22:11:48
URL: http://carlssonemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0