OC och American gangster

Nu har jag hamnat hemma hos Moder jord och Daddy cool. Jag och mamma har precis varit och handlat. Sitter bredvid min bror i hans rum och lyssnar på när han åmar sig och berättar hur sjuk han är. Det är inte lätt när det är svårt.

Igår hade jag och Anna OC-maraton hela dagen. Sjukt bra är den serien. Synd bara att det är fjärde och sista säsongen vi är inne på. Man vill bara ha mer och mer av OC!!
På kvällen hämtade David upp mig och vi åkte hem till Muhammed och Camilla för filmkväll. Kollade American gangster. Rätt bra film faktiskt. Blev kvar ett bra tag, eftersom vi kom in på samtalsämnet tv-avgift. Det är ju helt sjukt hur den kan vara så dyr, även fast man måste ha en box för att kunna se på tv.

image219


image218



Kommentarer
Postat av: David

Vi var på max innan vi va hos mushammed =)

2008-02-07 @ 21:53:24
Postat av: Melvinanja

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2009-03-16 @ 11:47:19
URL: http://melvinanja.iblog.co.th

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0