Påfyllning i garderoben!

Äntligen har mina och Lanis efterlängtade H&M kläder kommit. Hämtade dom idag och har redan fastnat i träningskläderna jag beställde. Jag vägrar helt enkelt ta av mig dom. Nu ska det bli roligare att träna också, när man har något fint att träna i. Det är bara ett par skor som fattas, men dom har jag redan tittat ut.

Snart kommer Anna hit för att bränna av ett och annat OC-avsnitt. Ikväll bär det av till mor och far för mat och antagligen Let's dance. Jobb blir i helgen också, men det behövs. Känns som jag är ledig hela tiden nu, men jag behöver jobba och få in pengar.

På söndag kommer min kära sambo Lani hem från Idre också. ÄNTLIGEN. Det har varit sååå tomt här i lägenheten!

Kommentarer
Postat av: David

Såå tomt var det ju inte ;)

2008-02-10 @ 23:24:26
Postat av: Markusviktoria

Perfect work!

2009-04-08 @ 10:33:36
URL: http://markusviktoria.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0