Umbrella

I förrgår bokade jag och Lani biljetter till Rihannas konsert på Hovet den 12 mars. Känns som att den konserten kommer bli asbra, så det ska bli skitkul. Även om vi måste krångla som bara den för att komma hem. Vi måste bland annat spendera ett par timmar på Arlanda i väntan på tåget. Men det är det helt klart värt.

Igår lunchade jag på stan med Theresia som var hemma på snabbvisit från Branäs. Mycket trevligt att träffa henne. Jag måste försöka ta mig upp till Branäs och hälsa på snart också.

Idag är jag ledig och jag och Lani har redan hunnit med massor. Har cyklat till stan och fixat lite och cyklat till Hagahallen, samtidigt som vi springer upp och ner till tvättstugan och slänger i och ur kläder ur tvättmaskinen. Den stora frågan är, ska vi lyckas få kläderna torra den här gången? Har ju aldrig lyckats med den bedriften förut, men någon gång måste ju vara den första.
Nu åkte Lani precis till jobbet och jag ska slå mig ner i soffan framför "Våra bästa år" (nördigt jag vet).

Ikväll blir det spinning med Johanna. Var en vecka sedan nu, men jag och Lani var iaf ute och sprang i måndags.


image226

Kommentarer
Postat av: Johnnyhelen

Excellent site. It was pleasant to me.

2009-06-02 @ 07:51:02
URL: http://johnnyhelen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0