Jag lever!

Tro det eller ej, men jag lever faktiskt fortfarande. Har varit sjukt mycket med flytt och jobb på sista tiden, plus att vi fick bredbandet först igår. Jag höll på att gå i taket innan jag fick igång skiten, men sedan kom David hit och styrde upp det hela. Så nu är man tillbaka till verkligheten. Man känner sig ju helt utestängd utan internet!

Flytten har iaf gått jättebra och vi stormtrivs i lägenheten. Det enda är att det är mycket jobbigare för mig att ta mig till jobbet, nu när jag måste åka buss. 

Ikväll blir det en liten tjejkväll hemma hos oss. Pizza ska beställas och vinet är inhandlat, så allt är upplagt för en mysig kväll med brudarna.

Vi lägger nog in lite bilder på lägenheten snart kan jag tänka mig. Men först måste allt vara klart.

Take care!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0