Jag och Ämil är bäst

Jaa, det är vi faktiskt! Vi har precis genomlidit ett 75-minuters spinningpass. Trodde aldrig att jag skulle orka, men det gjorde jag. Ämil var minst lika duktig hon! Hade en lite ovanlig instruktör idag också. Alla andra brukar vara så positiva och puttinuttiga, men han i stort sett dödförklarade oss innan passet börjat. Fast det var bra. När alla andra instruktörer säger att det inte är långt kvar en gång var tionde sekund så menar dom det inte, men man visste att när han ett fåtal gånger under passet sa det, så menade han det, för att citera min käre vän Ämil. ;P

När jag kom hem stod Lani med maten klar också. Grymt skönt att helt utsvulten sätta sig ner vid ett dukat bord. Thanks Lani. :D

Kommentarer
Postat av: emelie

hahah, jag kan bara skratta. Sjukt svett jag var. Vi får göra om det. Klarade vi det en gång så klarar vi det ju igen! Jag hamnade 3:a på gå-till-Rom-topplistan igår också men det är lungan. haha där kommer jag nog inte stå kvar...

2008-01-17 @ 14:38:50
URL: http://emeliekindwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0