Ny vecka

Då var veckans första arbetsdag avklarad då. Gick ovanligt bra faktiskt. Måndagar brukar ju annars vara sjukt sega, men inte idag inte. Bror min kom till jobbet också, så vi tog bussen till stan och käkade baguette.

Imorgon är det dags för min mördardag igen. Hatar verkligen dom dagarna. Fast dom har förkortat dom med en timme iaf, så jag jobbar "bara" 9-19.30. Intressant att veta va?

Nu måste jag snart börja fixa med mat, så att den är klar när den utsvultna Lani kommer hem från träningen. David skulle också träna nu. Fan, det är bara jag som är soffpotatis! Det måste bli ändring på detta snarast. Eller hur Nina?
Ikväll kommer vi sitta bänkade framför idrottsgalan!!

image206

image207

Hittade dessa fullt normala äppel-ätar-bilder på mig och Lani. Gillar du det Lani? :D

Kommentarer
Postat av: Lani

mmm myyyyycket fint camil..mega fuck va fula :D
tack för maten iaf..va superGEOOOOD :D

2008-01-14 @ 21:05:35
Postat av: Emelie

hej, jo de är när alla kikar ut genom fönstret när någon gick förbi eller om det var han i fönstret... :P

2008-01-15 @ 19:57:49
URL: http://carlssonemelie.blogg.se
Postat av: Ämil

Spinn, lol :P

2008-01-16 @ 13:35:56
URL: http://emeliekindwall.blogg.se
Postat av: matilda

överlevde du spinningen eller? mina utslag fortsätter ploppa frma i ansiktet. är typ inne på det 7 för kvällen. Hälsa linnea att jag tror hon förgiftade min sockerbulle!

2008-01-16 @ 20:41:45
URL: http://matildawiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0