Sammandrag av helgen

Då var den här jobbhelgen tillända också då. Känns grymt skönt att vara ledig imorgon. Helgen har varit rätt lugn. Tittade på Let's dance och åt tacos med Lani och David i fredags. Mysigt det. Vi har blivit som en liten familj alla tre. Haha!
I lördags var det inflyttningsfest hos Nina. Elin skjutsade hem mig efter jobbet och Lani fixade mat och sminkade mig. Snälla brudar det! Jag och Elin skulle vara nyktra, men det gick det ju lite sisådär med, eller hur Elle? Nina den stackaren hade inget annat val än att vara nykter, eftersom hennes halsböld kommer tillbaka om och om igen. Men det var iaf en mycket trevlig kväll det också. Lani joinade en stund innan vi,  jag i mina alldeles för stora skor, trippade hem till sängen.

Nu ska vi snart laga någon mat. Vet dock inte vad än. Sedan blir det promme med Linnéa när hon slutat.

Kommentarer
Postat av: Remimarlene

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2008-09-22 @ 14:37:17
URL: http://remimarlene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0