Skitväder!

Vad är det för fel på vädret i Sverige? Ena stunden lyser solen (även om det är vääääldigt sällan), nästa stund vräker snön ner och nästa stund spöregnar det. Jag hatar det! Det gör mig ingenting om det kommer lite snö så att det blir lite ljusare ute, men det är ju så tråkigt när det ändå ska regna bort två timmar senare. För så kul är det inte att plaska hem i snöslask och hoppa mellan vattenpölarna.

Nu jobbar jag min sista heltidsvecka. Kanske nämnt det förut. Sedan kommer jag bara jobba 60 procent och lite extra när det blir tillfällen. Känns rätt skönt, för kanske får man lite mer liv nu. Just nu känns det som att jag bara jobbar, äter och sover. Man hinner inte med någonting annat! Men det är väl så arbetslivet går till...

Nu är Lani klar i duschen, så nu är det min tur att ta över!!

Btw så ser jag otroligt mycket fram emot inflyttningsfesten på lördag. Det kommer bli skitkul!

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0