Staden med Lani

Imorse vaknade jag upp efter en härlig sovmorgon och, mot alla odds, hade faktiskt inte ett dugg träningsverk. Jag som trodde att jag inte ens skulle kunna gå idag!

Jag och Lani var en sväng på stan förut. Tog en fika och kollade lite affärer. Jag hittade en jättefin klänning som jag tänkte ha på vår inflyttningsfest. Och, äntligen, så hittade vi gardiner till vardagsrummet också. Ska bli jätteskönt att få upp dom. Känns ju trots allt som att det är där det är viktigast att få upp gardiner. Det är ju det som alla ser. Lägger kanske in kort imorgon när allt är klart, om jag orkar efter en tiotimmars arbetsdag.

Nu ska jag och Lani snart se på film. Vi ska se Coyote Ugly! Finns det någon bättre film så säg. Jag älskar verkligen den filmen!


Kommentarer
Postat av: Ämil

Coyote Ugly rules!! Speciellt på vhs. höhö. Jag hade inte heller träningsvärk. Vi får köra hårdare nästa gång... om det går?

2008-01-19 @ 11:33:39
URL: http://emeliekindwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0