Tjejkväll med mera

Gårdagskvällen var mycket trevlig. Men den blev inte riktigt som vi trodde...Vi skulle ha en lugn hemmakväll med lite vin, men det slutade med att vi hamnade vilt dansade mitt på dansgolvet på Nöjes. En riktigt kul kväll blev det tillslut!

Idag har jag och Linnéa vår första tvättid. Det började med att vi hade beslutsångest över hur vi skulle sortera kläderna. Det är verkligen svårt att avgöra vilka färger som går med vilka. Andra problemet uppstod när det inte kom något vatten i tvättmaskinen. Men i den djupaste oron började vattnet tillslut flöda. Phjuu!

Nu håller är min moster och mamma i full gång med att stryka och få upp gardiner i mitt och Lanis rum. Så snart är det bara gardiner till vardagsrummet kvar.

Här kommer lite bilder från igår:

image200
Elin, jag, Anna och Matilda

image201
Elle och Jag

image202
Emelie och Lani

image203
Nina och Elin, top-of-the line

image204
Emelie, Linnéa. jag och Anna

image205
Emelie och Matilda

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kan tyckas lite lustigt att Matilda på den första bilden har jättelockigt hår och sen på den sista har hon jätteplatt, hihi. Hoppas ni hade kul :)

2008-01-14 @ 14:13:30
URL: http://emeliekindwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0