Tvådagars

Nu har det varit ett par stressiga dagar för mig vill jag lova. Det började i torsdags. Lani ringde mig och frågade om jag ville följa med på hockey. Självklart sa jag. Vem tackar nej till en match mellan Fbk och frölunda? Skyndade mig hem efter jobbet, där Lani stod färdig med maten. Åt så fort att magen värkte. Pappa kom och hämtade oss och iväg till hockeyn bar det av. Härligt med seger, även om det var i förlängningen.

På fredagen var det Ikea och veckans inhandling av mat som stod på schemat direkt efter jobbet. Det tog sin lilla tid och klockan sprang iväg fortare än kvickt. Hem till mamma och pappa för mat och lite festfix. Sedan åkte jag och Lani hem till David. Där var partyt redan i full gång och efter lite vinhäv var vi också i full gång. På grund av lite missförstånd missade vi sista bussen, så Davids lilla rum blev belamrat den natten.

Tog en sväng på stan igår innan vi begav oss hem och tog tag i vår enorma disk och vårt dammiga golv. Lång tid tog det, men bra blev det tillslut. Direkt igång med att locka håret. Hann precis klart innan första gästen till vår inflyttningsfest droppade in. Det var väldigt många som "droppade in" igår kväll. Först fylldes köket, sedan vardagsrummet, sedan våra rum och tillslut var folk tvugna att stå i hallen. Vår 87-kvadratare kändes helt plötsligt inte så stor. Men kul hade vi. Kvällen avslutades på Nöjes.

Idag har vi ägnat oss åt att STÄDA. Det fanns att göra kan man minst sagt säga! Tog precis en promme och köpte godis, så nu blir det "Hairspray" och godis innan sömnen kommer kasta sig över oss!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för igår det var hur kul som helst! Och finfin lägenhet ni har skaffat alltså! Stor som tusan! :)

2008-01-27 @ 22:57:52
URL: http://annimoll.blogg.se
Postat av: david

Hej där! Nu har danni lagt upp sista avsnittet av jyrgen, in o kolla! Kingkeffo
Puss

2008-01-29 @ 19:37:16
URL: http://haringen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0