Härliga tider

Nu har jag haft några riktigt härliga dagar. Förutom att vädret har varit underbart och jag har spenderat de flesta dagar på stranden, så har jag gjort lite annat kul också.

I lördags hade vi förfest hos oss. Det var en riktigt trevlig "tjejförfest" med ölspelet inblandat. Efter att sedan ha svettats rejält inne på Ankan avslutades kvällen med ett nattligt dopp vid teatern.











I söndags efter jobbet åkte jag till Sunne, dit David åkte i lördags. När jag kom blev det först en liten båtttur med wakeboard åkning. Jag vågade mig inte på att testa, men David och de andra var jätteduktiga.
Spenderade måndag och tisdag i Lysvik. Slappade dagarna i ända och tillbringade rätt mycket tid på stranden och i vattnet. Det är verkligen superskönt att komma bort sådär, och inte ha några planer alls för dagarna.

Idag var det tillbaka på jobbet igen. Jobbar imorgon, lördag och söndag. Sedan på måndag drar jag och David till Alanya. Jag lääängtar!
Mindre än en månad kvar tills skolan börjar nu också...

Take care!

Kommentarer
Postat av: Edvardstella

Very informative...God Bless

2010-01-27 @ 09:03:45
URL: http://edvardstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0