Utmanad

Jag har blivit utmanad av Linnéa.

-Beskriv först reglerna
-Svara på alla frågorna
-Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
-Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som fann på din Att-göra-lista idag:
- Sova länge
- Mysa med David
- Se på Lost
- Promenad med Anna
- Se film med Linnéa och co


Vad gjorde du för 10 år sedan? Var 10 år, fotbollen och handbollen tog upp mycket av min tid.

Ställen du bott på? Bellevue, Zakrisdal och Herrhagen (Råtorp hos David lite också :))

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
-
Resa runt i världen
- Köpa en splitter ny bil (jag vet redan vilken jag vill ha)
- Köpa en fin lägenhet, bra belägen
- Slippa dra på mig massa studielån
- Dela med mig till nära och kära

Jag utmanar:

Anna
Lani
Matilda
Emelie
Agni
Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0