Brandmän på besök!

Igår kväll när jag och David kom hem till hans lägenhet luktade det skitäckligt. Det stack som fan i näsan. Vi lokaliserade det till att det luktade vid ventilationen. Inte en chans i världen att jag skulle gå och lägga mig i den lukten. Vem vet om man skulle vakna morgonen efter (jag vet, jag förstorar ofta saker). Så David ringde hyresvärden, som sa att han skulle ringa 112. Där blev han utskrattad innan dom förstod att det inte var ett skämt. Efter ett tag ringde brandmästaren upp och sa att dom skulle komma och titta vad det var. Dom kom fram till att det var kylskåpet som hade gått sönder, så det var ammoniak som luktade. Dom tyckte inte vi skulle stanna kvar där, så då var det bara för oss och packa vårt pick och pack och åka tillbaka hem till mig. Väl där ringde dom igen och sa att vi var tvugna att åka tillbaka och stänga av kylskåpet, annars kunde det börja brinna. På med kläder och ut i bilen igen!

Nu ska jag städa vår svinstia till lägenhet lite tänkte jag. Sen kommer Anna hit innan det bär iväg till Syrefabriken och ett boxpass.

Imorgon är den efterlängtade dagen. Rihanna på Hovet!!

Förresten, kolla in vilket gulligt inlägg Lani skrivit. Det är ju så man blir rörd. Bilden däremot är ju rörande åt andra hållet.

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

guuud va kul vi ska ha imorn Camil..helt sjukt :D :D

2008-03-11 @ 21:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0