En dans med svåra steg

Spenderade dagen på Bergvik och nere på stan med Nina och Elin. Elin fick en berlock till sitt Pandoraarmband i födelsedagspresent av mig och Nina.
Sedan åkte jag hem till mamma och pappa och tog mig en tupplur på soffan i väntan på mat och hockey. Hämtade Lani också, så hon, jag och pappa kunde tävla om vem som skrek högst och blev mest irriterad över Färjestads spel. Tror faktiskt jag tog hem det hela, även om Lani närmade sig med stormsteg på slutet.

Kan man bli annat än irriterad en kväll som denna? Färjestad spelade som krattor och förlorade första semifinalen ganska stort. Det var depp nr 1. Sedan kollar man ut genom fönstret, då ser man snö i massor. Depp nr 2. Jag vill, liksom dom flesta andra, ha vår nu, men istället kommer det mer snö än vad det hittills gjort på hela vintern. Som sagt kan man inte bli annat än på dåligt humör av det. Sedan hade jag och Lani tänkt att låna med oss en Beckfilm från mamma och pappa, men den glömde vi ju såklart. Och inget är det att se på tv...

Kommentarer
Postat av: Lani

Din råtta!!

2008-03-24 @ 22:21:02
Postat av: Frida

Såg bara rubriken på startsidan och lockades in av Lasse-citatet. Ha en fortsätt bra kväll!

2008-03-24 @ 22:26:49
URL: http://trasi.blogg.se
Postat av: Vincentadriana

Excellent site!

2008-10-06 @ 10:21:00
URL: http://vincentadriana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0