Godisätarhelgen

Då var påskhelgen till ända då, snart iaf. Långfredagen tillbringade jag med min kära pojkvän. Den jäveln är i Norge och åker skidor nu han och jag är inte ett dugg avundsjuk...
På kvällen hade jag, Lani, Matilda och Anna en riktigt skitsnackar-tjejkväll. Det var en riktigt mysig kväll med kycklingsallad och fruktfat (och lite kladdkaka när chokladbegäret plötsligt slog till).

Igår jobbade jag. Eller jobbade och jobbade, det var så lugnt på Biltema så man kan knappt kalla det för att jobba. Efter jobbet hämtade mamma mig för en tur till mormor. Där blev det mat i massor såklart. Sedan lockade hockeyn, så kosan styrdes mot mina kusiners place där kanalutbudet är lite större. Färjestad vann och glädjen gick inte att beskriva! Behöver jag nämna att jag ätit en hel del godis i helgen också?

Idag efter jobbet åkte jag hem till mor och far och tillbringade kvällen där. Jag och mamma satt och kollade Bingolotto. Börjar man bli gammal nu eller?!

Idag fyller min kära vän Elin 23 år. GRATTIS ELLE!!

image228

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0