I en annan del av Karlstad

Jag och Lani kollade precis på "I en annan del av Köping". Det programmet är så himla bra. Man kan liksom inte göra annat än att sitta och le programmet igenom. Dom är bara för söta!

Ikvällen igår var mycket lyckad. Jag, Lani, David och Petter kollade på melodofestivalen och spelade ölspelet. Tycker rätt låtar gick vidare. Jag tror t.o.m. att Charlotte Perelli kommer vinna alltihop.
Efter vin, cider, drinkar (Likör 43, blåbärssoppa och grädde) och Minttu gick vi hem till Lovisa. Mötte upp Linnéa på vägen och intog lite mer alkohol hemma hos Lovisa. När tiden var inne begav vi oss till Nöjes där det blev ytterst lite dans (!) och alldeles för mycket utspillda drinkar. Men det var ändå mycket trevligt.

Dagen idag har bestått av en lååång promenad och slapp, slapp, slapp. David och Petter han väl knappt stänga dörren efter sig innan jag och Lani slumrade på soffan. Nu blir det Wallander, sen en tidig sänggång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0