Lite uppdatering på min annars så döda blogg

Turen till Stockholm i onsdags var superbra! Rihanna var asbra och jag och Lani var på topp. Kan man bli annat när man inte får någon sömn?! Man kan ju inte tycka annat än synd om dom stackarna på Arlanda som försökte få någon sömn. Jag och Lani lyckades nog få vår stämma hörd över hela Arlanda. Vad gjorde dom på Arlanda?, tänker nog en del nu...Tåget därifrån mitt i natten var nämligen vår enda möjlighet att ta oss hem om vi inte ville sova kvar i huvudstaden.

Helgen då. Fredagskvällen var mycket lugn med Let's Dance rullandes på tvn framför en mycket sömnig själ. Lani rymde hem till sina föräldrar och David anlände inte förrän senare efter en tripp till Örebro. För första gången på mycket länge satt jag hemma för mig själv. Jag hade nästan glömt hur det var...Nej, så illa är det inte. Men jag trivs bra med att ha folk runt mig hela tiden!
Lördagen bjöd på en liten tur till Ikea med David och sedan iväg till kusiner för släktkalas. Trevligt var det, mycket mat blev det och trött var man när man slängde huvudet på kudden på natten.
Idag hade jag och David en mycket mysig förmiddag innan jag åkte hem till mamma och pappa. Även idag blev det en tur till Ikea för att titta lite på en ny säng till mig. Som vanligt när man måste ta ett beslut om något börjar jag vackla och kan inte bestämma mig.


Kommentarer
Postat av: Jonasbeatrice

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2010-06-17 @ 11:24:37
URL: http://jonasbeatrice.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0