Oväntad shopping

Detta blir ett snabbinlägg eftersom att jag ska möta Johanna på Syrefabriken om typ 10 min. Bra planering där. Spinning ska det bli! Bra sammanhängande text jag skriver nu känner jag.

Imorse var jag och Lani uppe och tvättade och lyckades för en gångs skull få ALL (!) tvätt helt torr. Mycket bra jobbat där får man lov att säga. Har vart en sväng förbi min frisör och slipat lite på luggen också. Känns bra, eftersom den växer som ogräs. Tog en sväng på stan medan jag väntade på Lani. Shoppade mycket mer än planerat. Skulle inte köpa något men det slutade med ett par solglasögon, nagellack, handduk och en födelsedagspresent till Lani. Träffade Linnéa på stan också. Så när Lani anlände satte vi oss ner alla tre för en fika.

Nej, nu måste jag skynda. Ikväll blir det toast med fetaost (prova det, det är jättegott) och top model. Får väl se hur entusiastisk David är till detta...

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0